fredag den 13. december 2013

Pinner du?

Jeg anser mig selv for at være kreativ, men jeg finder jo ikke på alting selv. Inspiration finder jeg mange steder, men eet af de mere smarte er siden Pintrest - Kender du den?

Det er en virtuel opslagstavle, hvor brugere kan slå billeder, opskrifter, kreativer ideer - ja næsten alt, op og dele med resten af fællesskabet.


Når du så bladrer gennem hvad andre har slået op, og du finder noget spændende - så slår du det bare op på din egen oplsagstavle - På den måde kan du altid komme tilbage til det eller dele det med en ven. Utrolig smart! Personligt bruger jeg det rigtig meget til inspiration til både mad og håndarbejde - endda julegaver.

For lige at nævne kronen på værket, så er det hele ganske gratis! Alle kan være med og de har lige indført Dansk sprog på siden også. Nu er der ingen undskyldning for ikke at prøve det :)

God fornøjelse!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar